Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung smart watch model Galaxy Watch3 SM-R840 45mm leather strap

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
0 دیدگاه
0
رنگ بندی
وضعیت گارانتی
نا موجود

0 تومان

0 تومان
0 تومان

معرفی  Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو:

بعد از معرفی buds و buds plus و بعد از آن buds live حالا نوبت به سری جدید هندزفری های بی سیم سامسونگ همراه با کیس شارژر رسیده ، با نقد و بررسی هندزفری galaxy buds pro با ما همراه باشید .

Samsung Galaxy Buds Pro سامسونگ بهترین هدفون های بی سیمی است که این شرکت تاکنون ساخته است که دارای لیبل قیمت ۲۰۰ دلاری است به طور خلاصه نسبت به نسل های قبل در حذف نویز فعال و کیفیت صدای خوب و باکیفیت پیشرفت بسیار زیادی داشته است .

یکی از قابلیت های جذابی که تنها در این هدفون مشاهده می شود قابلیت تشخیص گفتار است که به طور خودکار موسیقی شما را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد دنیای خارج را به محض شروع صحبت بشنوید .

چند ویژگی مانند صوت سه بعدی و تعویض خودکار دستگاه – آشنا به نظر می رسد؟ فقط درصورتی کار می کند که از این هدفون ها با تلفن یا رایانه سامسونگ استفاده کنید و در غیر این صورت این چند ویژگی را از دست خواهید داد که چندان هم مهم نیست ، زیرا در صورت خرید از کیفیت صدای مطلوبی بهره خواهید برد .

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

مزایا

  • بهترین کیفیت صدا تاکنون برای گوشی های گوش سامسونگ
  • ویژگی تشخیص صدا بی نقص
  • مقاومت در برابر آب و عرق IPX7
  • عملکرد میکروفن بهبود یافته

معایب

  • عمر متوسط ​​باتری
  • برخی از ویژگی ها فقط با دستگاه های سامسونگ کار می کند
  • کنترل های لمسی روی هندزفری ها کمی ریز هستند
  • دیگر پشتیبانی از نرم افزار در آیفون ها وجود ندارد

طراحی گلکسی Samsung Galaxy Buds Pro

از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به گلکسی بادز پلاس دارد ، محفظه خارجی ترکیبی خوش سلیقه از مواد براق و مات است و دوباره طراحی شده است تا از گوش شما کمتر بیرون بزند سامسونگ می گوید این پوسته اصلاح شده همچنین “باعث می شود سطح تماس بین گوش و جوانه شما کاهش یابد ، راحتی را بهبود بخشد و هرگونه گرفتگی را به حداقل برساند.”

بال هایی که برای بهتر سوار شدن در گوش روی بادز پلاس وجود داشت از بین رفته ، حالا شاید برایتان این سوال پیش بیاید که گلکسی بادز پرو چگونه روی گوش سوار می شود ؟ این هندزفری برای ایجاد مهر و موم خوب در مجرای گوش پیچ می خورد ، بدون اینکه احساس کنید بیش از حد به گوشتان متصل شده است .

به نظر می رسد دریچه هوا و کاهش سطح تماس در آنجا تغییری ایجاد می کند ، و من قدردانی می کنم که Samsung Galaxy Buds Pro مانند برخی از رقبا به طور محسوسی از گوش خارج نمی شود.

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

یکی از مشکلاتی که در هندزفری جدید سامسونگ وجود دارد این است که دکمه های لمسی روی آن به راحتی ضربه می خورد و می توان گفت هر باری که بخواهید آن را روی گوش خود سوار کنید این اتفاق می افتد  اما اصلا لازم نیست که نگران باشید زیرا به راحتی می توانید دکمه های لمسی روی بادز پرو را خاموش کنید .

Galaxy Buds Pro دارای استاندارد ضد اب IPX7

طبق گفته سامسونگ ، Samsung Galaxy Buds Pro دارای مقاومت IPX7 برای محافظت در برابر آب و عرق است که به این معنا است که می توانید یک ساعت با آن ها در اب شنا کنید بدون این که اتفاقی برای آن ها بیافتد !!!!!! بنابراین حتی با سنگین ترین دویدن و تمرینات پر عرق مشکلی برای این هندزفری ایجاد نخواهد شد ، این بالاترین امتیاز در بین هدفون های با کیس شارژ سامسونگ است. .

هندزفری جدید سامسونگ تمام رقبای خود یعنی AirPods Pro ، Jabra Elite 85t و Bose Sport Earbuds را که همگی IPX4 هستند را به راحتی پشت سر می گذارد.

کیف شارژر Galaxy Buds Pro

کیف شارژ کاملاً جیبی Samsung Galaxy Buds Pro از نظر اندازه و شکل بسیار به کیف Buds Live نزدیک است یا شاید بهتر است بگوییم همان کیف شارژر است به گونه ای که لوازم جانبی آن برای اولین بار مناسب خواهد بود و هنوز هم از طریق شارژ بی سیم USB-C و Qi شارژ می شود.

نقد و بررسی هندزفری galaxy buds pro | گلکسی بادز پرو | قیمت گلکسی بادز پرو | بادز پرو سامسونگ | بادز پرو | قیمت بادز پرو | بررسی buds pro | buds pro قیمت | بررسی buds pro | بررسی galaxy buds pro | بادز جدید سامسونگ | گلکسی بادز جدید سامسونگ

طول عمر باتری Buds Pro

این قسمت جایی است که بادز پرو متوسط عمل کرده که به علت ابعاد کوچک آن هم هست ، زیرا نمی توان همه چیز را یکجا داشت .

این هندزفری بدون کیف شارژر قادر است تا ۵ ساعت به طور مداوم آهنگ پخش کند که با کیس شارژر این عدد به ۱۸ ساعت هم خواهد رسید  با مقایسه این هندزفری با بادز پلاس می توان به طول عمر بسیار کم باتری پی برد زیرا بادز پلاس قادر به پخش مداوم موسیقی تا ۱۱ ساعت است .

دلیل طول عمر پایین باتری هم ۶۱ میلی آمپر ساعت برای هر هندزفری در مقابل ۸۵ میلی آمپر ساعت برای مدل بادز پلاس است.

Samsung Galaxy Buds Pro در هر هدفون بلندگوهای دو طرفه دارد : یک ووفر ۱۱ میلی متری و توییتر ۶٫۵ میلی متری وجود دارد آنها بزرگتر از آنچه در Buds Plus بود است ، هر چند کوچکتر از درایور ۱۲ میلیمتری منفرد Buds Live هستند.

در این حالت ، سامسونگ بیشترین تمرکز خود را برای تهیه باس رضایت بخش از هدفون سبک باز داشت زیرا در مدل های قبلی فقط کیفیت صدا وجود داشت و باس خیلی قوی یا هیجان انگیزی مشاهده نمی شود به همین دلیل جامع ترین صدا در خط هندزفری های سامسونگ تاکنون در این مدل مشاهده می شود ، نمی توانم با مفهوم “جامع” صحبت کنم ، اما Samsung Galaxy Buds Pro با ضرب باس خوب ، صدای سه برابر تیز و یک صحنه صدا / تصویربرداری دلپذیر از گوش دادن تمام لذت را خواهید برد .

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

یکی از قابلیت های مهم و هائز اهمییت Samsung Galaxy Buds Pro این است که صدا های مختلف را از هم متمایز می کنند ، به طور مثال وقتی یک اثر کلاسیک که از ساز های گوناگونی درونش استفاده شده گوش می کنید به خوبی می توانید تشخیص دهید که از چه ساز هایی داخل موسیقی استفاده شده .

یکی از بهترین ها در حذف فعال نویز

حذف فعال نویز در Samsung Galaxy Buds Pro بسیار بهتر از Galaxy Buds Live است ، جایی که به نظر می رسد به سختی کار انجام شده است .

سامسونگ ادعا می کند که Buds Pro می تواند “تا ۹۹ درصد” سر و صدا “در ۱۱۸٫۴۳ هرتز” را کاهش دهد ، که کاملاً خاص است و برای بسیاری از افراد معنی چندانی نخواهد داشت. این حجم از حذف نویز یعنی خلصه کامل در جهانی کامل ساکت اما پ سرو صدا بدون بادز پرو !!!

اما آخرین حالت شفافیت و محیط سامسونگ هنوز هم به اندازه آنچه اپل و شرکت بوز به دست آورده اند طبیعی به نظر نمی رسد اما نسبت به نسخه بسیار دیجیتالی شده از Galaxy Buds Plus یک پیشرفت قطعی است.

ویژگی خارق العاده “تشخیص صدا” ، که به طور خودکار میزان صدا را کاهش می دهد و هنگام شروع صحبت از ANC به حالت محیط سوئیچ می کند ، یکی از بهترین موارد در مورد Galaxy Buds Pro است که باعث می شود در خلصه کامل از دنیای بیرون کاملا بی اطلاع نباشید و در صورتی که کسی با شما کاری داشت همانند یک انسان ناشنوا نباشید .

سامسونگ از “واحد وانت صوتی” – اساساً شتاب سنجی که حرکت فک را حس می کند – استفاده می کند تا بداند شما صحبت می کنید و نه شخصی در نزدیکی شما ، بعد از چند ثانیه صحبت نکردن ، ANC برمی گردد و موسیقی شما بک آپ می گیرد تشخیص صدا مطابق انتظار کار می کند ، اما اگر تمایل دارید با خود صحبت کنید یا با موسیقی خود آواز بخوانید ، ممکن است بخواهید آن را غیرفعال کنید .

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

کنترل های لمسی Samsung Galaxy Buds Pro

کنترل های لمسی همانند سایر هدفون های سامسونگ با یک ضربه برای مکث / پخش ، دوبار برای رفتن به آهنگ بعدی ، سه بار برای بازگشت و یک فشار طولانی قابل تنظیم است که می تواند برای میزان صدا ، دستیارهای صوتی یا حالت محیط استفاده شود.

تماس صوتی با بادز چطور است ؟ ( میکروفون ها )

برای تماس های صوتی ، سامسونگ از یک سیستم سه میکروفونی استفاده می کند و برای جدا کردن صدای شما از محیط شما از فرم پرتو استفاده کرده این مشخصات Buds Pro به مقابله با سر و صدای باد کمک می کند ، و اگر شما با شخصی در خارج از کشور صحبت کنید ، محفظه مشبک به خوبی فیلتر می کند تا هجوم صوتی ایجاد شود.

buds plus دارای میکروفونی قوی و قابل قبولی بود که صدا نسبتا قابل قبول انتقال پیدا می کرد اما در Samsung Galaxy Buds Pro میکرفون ها از قابل قبول به عالی تغییر پیدا کرده به طوری که برای افرادی که کار های تلفنی زیادی دارند هم پیشنهاد می شود .

سامسونگ می گوید که قابلیت صوتی ۳۶۰ از فناوری ردیابی سر Dolby استفاده می کند ، که “به شما این امکان را می دهد هنگام تماشای فیلم یا نمایش تلویزیونی در مرکز صحنه بمانید.

” از نظر مفهومی ، این به نظر می رسد شبیه روش اپل باشد ، که از سنسورهایی مانند شتاب سنج ها و ژیروسکوپ ها در هدفون ها و آیفون یا آی پد شما استفاده می کند تا منبع صدا را در دستگاه خود لنگر کند – حتی وقتی سرتان را به آن طرف می کنید.

متأسفانه ، در حال حاضر نمی توانم به شما بگویم که صدای سه بعدی سامسونگ چقدر قانع کننده است یا اینکه آیا با صدای فضایی قابل مقایسه است زیرا به OneUI 3.1 نیاز دارد که در حال حاضر فقط در سری جدید Galaxy S21 موجود است.

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

Samsung Galaxy Buds Pro - هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو

جا به جایی خودکار بین دستگاه های مختلف ( سوئیچینگ خودکار )

دومین ویژگی AirPods که سامسونگ سعی کرده مستقیماً با آن مقابله کند ، سوئیچینگ خودکار است هندزفری های اپل بسته به اینکه در آن لحظه از کدام یک از آنها استفاده می کنید ، می توانند بین آیفون ، iPad یا Mac پرش کنند بدون اینکه مجبور شوید دستی تغییر ایجاد کنید سامسونگ می گوید در حال حاضر همین شگرد را انجام داده است ، بنابراین Buds Pro باید به طور خودکار بین تلفن هوشمند و تبلت Galaxy شما جابجا شود.

به طور مثال فرض کنید در حال کار کردن با گوشی خود هستید و به این نیاز دارید تا در لحظه لپ تاپ خود را باز کرده و کاری انجام دهید که نیازمند پخش صدا است ، با این قابلیت دیگر نیازی نیست تا هندزفری را از گوشی خود قطع کرده و به لپ تاپ وصل کنید زیرا به صورت خودکار و در کمتر از ۱ الی ۲ ثانیه این عمل انجام می شود .

امکان استفاده از تمام قابلیت ها تنها با دستگاه های سامسونگ

هر دوی این قابلیت ها مستلزم آن است که شما در اکوسیستم سامسونگ کاملاً جا افتاده باشید صدای سه بعدی فقط روی سخت افزار سامسونگ کار می کند ، بنابراین اگر تلفن اندرویدی شما از مارک دیگری باشد ، به طور کلی ضرر می کنید.

برای سوئیچینگ خودکار نیز همین طور است اگر هیچ یک از ویژگی ها برای شما مهم نیست ، پیشنهاد می کنیم این مدل را تهیه کنید .

همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ همان سطح پشتیبانی iOS را که برای Buds Plus و Buds Live حفظ کرده است گسترش نمی دهد: برنامه موجود iOS با Buds Pro کار نمی کند ، بنابراین نمی توانید از ویژگی هایی مانند تشخیص صدا استفاده کنید.

خلاصه بررسی Samsung Galaxy Buds Pro

این هندزفری برترین هندزفری سامسونگ با کیس شارژر تاکنون است اما ANC و کیفیت صدای برتر را در برند های دیگر هم می توان مشاهده کرد همینطور Samsung Galaxy Buds Pro یک تعادل عالی و عالی را ایجاد می کند و شما به وضوح می توانید ببینید که سامسونگ در تلاش است برخی از “جادوهای” اکوسیستم را بازسازی کند که دارندگان AirPods اکنون به آن عادت کرده اند.

فروش اینترنتی هدفون بی‌ سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Pro با بهترین قیمت در فروشگاه تل استار پخش عمده و تک فروشی

مشخصات فنی
  • اتصالات و امکانات

  • مشخصات فیزیکی

  • مشخصات فنی

  • نوع اتصال

  • بی‌سیم

  • نوع گوشی

  • دو گوشی

  • رابط

  • بلوتوث

  • رنگ بندی

  • بنفش , مشکی , نقره ای

  • وضعیت گارانتی

  • 7 روز گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا , گارانتی 6 ماهه شرکتی و سلامت فیزیکی کالا

برای ثبت دیدگاه از اینجا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده

محصولات مرتبط
سبد خرید

در حال حاظر سبد خرید شما خالی است